اصول تجاری
نوشته شده توسط : Mihayloo

از زمان تأسیس ما ، Oaktree با مجموعه ای از اصول تجاری هدایت شده است.

رضایت ما از این است که بتوانیم در حالی که جاده بالا را طی می کنند ، عملکرد سرمایه گذاری را برای مشتریان ارائه دهیم.

تعالی در سرمایه گذاری
تحقیقات اختصاصی و عمیق
مشترک بودن علایق
رویه های پرسنلی
ارتباط با مشتری
ترتیبات هزینه مدیریت
محصولات جدید
مسئوليت
سودآوری
تعالی در سرمایه گذاری

هدف ما تعالی در سرمایه گذاری است. برای ما ، این به معنای دستیابی به بازده های جذاب و بدون خطر متناسب است ، عدم تعادل که فقط در بازارهایی که "کارآمد" نیستند ، می توان به دست آورد. اگرچه ما برای بازده برتر تلاش می کنیم ، اولویت اول ما این است که اقدامات ما در زمان های بد ، ثبات ، حمایت از سرمایه و عملکرد برتر را ایجاد می کند.

تحقیقات اختصاصی و عمیق

افزودن ارزش در بازارهای ما به "مزیت دانش" نیاز دارد که فقط از تحقیقات اختصاصی و عمیق می تواند حاصل شود. ما کارمندان متخصصان بسیار ماهر را به هر بازار اختصاص داده ایم و یک روش تحقیق ایجاد کرده ایم که به طور مداوم کاربرد دارد. تحقیقات ما در مورد شمارش عناصر مورد نیاز برای موفقیت و شناسایی نامزدهای سرمایه گذاری که از طریق آنها به دنبال برآورده کردن آن الزامات هستیم ، می چرخد.

مشترک بودن علایق

برای دستیابی به مشترکات منافع با مشتریان ، ما توجه جدی به درگیری های احتمالی منافع می کنیم ، در صورت امکان از آنها اجتناب می کنیم و در صورت عدم برخورد منصفانه با آنها برخورد می کنیم. ما منافع مشتری را پیش از خودمان قرار داده ایم و با همه مشتری ها به طور مساوی رفتار می کنیم. این اصل عملیاتی اساسی ما است که اگر همه شیوه های ما شناخته شود ، نباید هیچ کس با دلیل شکایت وجود داشته باشد.

رویه های پرسنلی

شیوه های پرسنل ما باید در دستیابی به اهداف مشتریان ما نقش داشته باشد. یک محل کار هماهنگ و روحیه همکاری ضروری است. گردش مالی پرسنل ، سیاست اداری و رقابت ناسالم در برابر آن محافظت می شود. ثمرات کار ما همیشه با کارمندان ما به طور گسترده و عادلانه به اشتراک گذاشته می شود. برای این منظور ، مالکیت سهام کارمندان و مشارکت سود در سطح شرکت مهم است.

ارتباط با مشتری

ارتباط با مشتریان باید نیازهای آنها را برآورده کند و روابط ما را با آنها تقویت کند. ما از هر مشتری می خواهیم که فلسفه، رویکرد، اقدامات و نتایج ما را به طور کامل درک کند. اگر کاری که ما انجام می دهیم برای مشتری غافلگیر کننده باشد، در این زمینه شکست خورده ایم. در گزارش عملکرد خود، دستاوردهای خود را به طور دقیق بیان می‌کنیم، نه پشت بهانه‌هایی برای ضرر پنهان می‌شویم و نه برای دستاوردهای بی‌نظیر اعتبار می‌گیریم.

ترتیبات هزینه مدیریت

ترتیبات حق الزحمه مدیریت ما باید ارزشی را که اضافه می کنیم و پیشبرد یک رابطه تجاری سازنده به ما جبران کند. ترتیبات کارمزد باید ما را برانگیزد تا صرفاً در راستای منافع مشتریان خود عمل کنیم. آنها باید منصفانه، رقابتی و صریح باشند. همه حساب‌های با اندازه مشابه باید هزینه‌های مشابهی را برای همان سرویس بپردازند.

محصولات جدید

هنگام افزودن محصولات جدید به لیست استراتژی های سرمایه گذاری Oaktree، اجتناب از اشتباه را بسیار مهم تر از به دست آوردن هر فرصتی می دانیم. در هر مورد، تصمیم ما برای ایجاد یک محصول جدید بر اساس موارد زیر است:

شناسایی بازار ناکارآمد با پتانسیل بازدهی جذاب،

اعتقاد به اینکه بازار را می توان به شیوه ای با ریسک محدود مورد بهره برداری قرار داد، و

دسترسی به یک تیم سرمایه گذاری که به طور کامل قادر به تولید نتایج مورد نظر ما است.

به دلیل اولویت بالایی که بر روی اطمینان از برآورده شدن این الزامات گذاشته شده است، ما ترجیح می دهیم که محصولات جدید Oaktree نشان دهنده "گام به بیرون" در زمینه های بسیار مرتبط با افرادی باشد که تجربه دست اول گسترده ای با آنها داشته ایم.

مسئوليت

ما متعهد به رفتار مسئولانه با سهامداران و جامعه در کل هستیم. Oaktree (الف) ملاحظات زیست محیطی، اجتماعی و حاکمیتی را در تصمیم گیری های سرمایه گذاری و تجاری خود لحاظ می کند.(ب) یک محیط کاری فراگیر را تقویت می کند که تنوع را در بر می گیرد. و (ج) از جوامعی که در آن زندگی و فعالیت می کنیم حمایت می کند.

سودآوری

سودآوری شرکت ما باید از انجام همه موارد فوق ناشی شود. Oaktree به نفع مشتریان و حوزه های انتخابیه آنها و همچنین برای صاحبان و کارمندان آن اداره می شود. سود بدون عملکرد، بزرگی به خاطر خود و رفاه از طریق کاهش هزینه ها همه به صراحت رد می شوند. اگر در سرمایه گذاری به برتری برسیم، درآمد ما باید رشد کند. اما فقط پس از آن

اطلاعیه مهم

شما در حال ترک وب سایت Oaktree هستید و به یک وب سایت شخص ثالث هدایت می شوید. این پیوند برای راحتی ارائه شده است و به منزله تایید یا تایید Oaktree در مورد محصولات، خدمات، یا نظرات شرکت، سازمان یا فرد نیست. دسترسی و استفاده شما از این وب سایت تابع شرایط استفاده، خط مشی رازداری و استفاده از کوکی ها خواهد بود.





:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: